Rive Gauche, het nieuwe winkelcentrum in hartje Charleroi, opende in maart 2017 de deuren. Dit initiatief moet de stad mede een nieuw elan geven.
Voor de openingscampagne deed Rive Gauche een beroep op het bureau Lielens - dat vertrok vanuit de naam en de ligging van het winkelcentrum om een link te leggen met de aan 'mode' gekoppelde Parijse 'rive gauche'. Die positionering moet Rive Gauche helpen om een kwalitatieve shopping experience aan te bieden. De affiches die van bij de opening worden gebruikt geven twee emblematische plekken in Charleroi weer: Robert la Frite en het busstation van de TEC, waar dan in kleren van Rive Gauche gehulde dames zijn gaan postvatten.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]