Rive Gauche, het nieuwe winkelcentrum in hartje Charleroi, opende in maart 2017 de deuren. Dit initiatief moet de stad mede een nieuw elan geven.
Voor de openingscampagne deed Rive Gauche een beroep op het bureau Lielens - dat vertrok vanuit de naam en de ligging van het winkelcentrum om een link te leggen met de aan 'mode' gekoppelde Parijse 'rive gauche'. Die positionering moet Rive Gauche helpen om een kwalitatieve shopping experience aan te bieden. De affiches die van bij de opening worden gebruikt geven twee emblematische plekken in Charleroi weer: Robert la Frite en het busstation van de TEC, waar dan in kleren van Rive Gauche gehulde dames zijn gaan postvatten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]