Rive Gauche, het nieuwe winkelcentrum in hartje Charleroi, opende in maart 2017 de deuren. Dit initiatief moet de stad mede een nieuw elan geven.
Voor de openingscampagne deed Rive Gauche een beroep op het bureau Lielens - dat vertrok vanuit de naam en de ligging van het winkelcentrum om een link te leggen met de aan 'mode' gekoppelde Parijse 'rive gauche'. Die positionering moet Rive Gauche helpen om een kwalitatieve shopping experience aan te bieden. De affiches die van bij de opening worden gebruikt geven twee emblematische plekken in Charleroi weer: Robert la Frite en het busstation van de TEC, waar dan in kleren van Rive Gauche gehulde dames zijn gaan postvatten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]