Lieselot Velter wordt Team Lead bij Oona

News / People

Lieselot Velter, European Brand Campaign & Strategy Manager bij Eastpak, gaat een nieuwe uitdaging aan als Team Lead bij Oona. Ruim negen jaar ervaring in de internationale lifestylesector deed Lieselot Velter uitgroeien tot experte in een waaier aan disciplines. Bij Eastpak deed ze jarenlang een frisse wind waaien, maar nu wou ze zelf nieuwe horizonten gaan verkennen. Die heeft ze bij Oona gevonden. Zij staat vanaf nu aan het roer van een van Oona's belangrijkste Benelux-teams.

Oona’s groei is duidelijk, ook over de landsgrenzen heen. Werner De Smet, oprichter en CEO: “We begonnen jaren geleden als Belgisch bedrijf. Maar het duurde niet lang voor we ook in Nederland actief waren. Meer en meer klanten zijn overtuigd van de Noord-Europese aanpak.” Klanten vragen steeds vaker om een grensoverstijgende aanpak. Ze zoeken een social- en influencermarketingstrategie die voor verschillende landen werkt, en willen daarvoor maar één agency inschakelen. “Oona is jong. Gewaagd. Die uitstraling trok me aan. Hier is ‘traditie’ niet heilig. Dat voel je. Oona zoekt nieuwe manieren, innoveert. Zo is het altijd een stap vooruit op de rest. Daar wil ik aan meewerken," zegt Lieselot Velter.

“Samenwerken met Lieselot, dat zagen we al een heel tijdje zitten”, vertelt De Smet. “De wereld van community-driven lifestylebrands kent voor haar geen geheimen. Ze gaat een groeiend team leiden, en ik ben ervan overtuigd dat ze geknipt is voor die rol: ze heeft bakken ervaring én de managementskills die we zoeken.”