Met het oog op een verdere groei en de uitrol van haar marktpositie binnen marketing automation werft Phobos & Actor een nieuwe creatief operationeel directeur aan, Lieve Massie. Zij heeft meer dan 20 jaar ervaring in de marketing- en communicatiewereld als partner en teamleader van twee Antwerpse communicatiebureaus. Ze heeft een 360°-kijk op alle facetten van marketing en communicatie waarbij ze streeft naar een efficiënte less is more aanpak.
In het postcoronatijdperk waar digitale marketing meer dan ooit belangrijk is, komt de kernbehoefte van marketing weer bovendrijven: op een slimme, creatieve manier je doelgroep benaderen. Want marketing is meer dan ooit in een versnelling gekomen waarin alle grenzen vervagen tussen on- en offline, tussen marketing en sales, tussen strategie en uitvoering, zo luidt het bij Phobos & Actor: "Vandaag heb je als organisatie vaak nood aan verschillende communicatiespecialisten waarbij je terecht kan voor degelijk advies of een snelle interventie. Eén sterk professioneel team met zowel ervaren sterspelers als jong, fris geweld. Als antwoord hierop ontwikkelden wij een nieuwe formule ‘Hybrid Marketing’ waarvoor je voor een vast bedrag per maand 15 marketingspecialisten flexibel kan inzetten voor je organisatie."

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








