Ligatus onthult nieuwe identiteit


Ter gelegenheid van zijn tiende verjaardag steekt Ligatus, onderdeel van tijdschriftenuitgever Gruner + Jahr, zich in een nieuw jasje. Met het nieuwe logo, het innovatieve kleurenschema en de herlancering van de website wil het bedrijf onderstrepen dat het een internationale toppositie en marktleiderschap heeft weten te bereiken op het gebied van native en performance advertising. Het nieuwe logo is een pictogram, bestaande uit de letter L in een cirkel, gevolgd door de naam in hoofdletters. Met de eenvoud van het ontwerp wil Ligatus de eenvoudige maar efficiënte benadering van het bedrijf symboliseren. De nieuwe website is responsive voor desktops, tablets en mobiele toestellen.
Voorts wil Ligatus met de nieuwe identiteit ook de veranderingen binnen het bedrijf symboliseren. Zo gaat de herpositionering gepaard met een vereenvoudiging van het productaanbod, dat de afgelopen tien jaar aanzienlijk was uitgebreid met een breed scala aan verschillende advertentieformaten en productoplossingen. Vanaf nu kunnen adverteerders en content owners kiezen uit twee producten: Direct Response en Content Promotie. Waar Direct Responsive er op gericht is om de juiste personen te bereiken en de hoge kwaliteit clicks om te zetten in waardevolle leads en orders, plaatst Content Promotie de campagne op het juiste moment in de juiste omgeving bij de juiste doelgroep.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



