Lijncom doet oproep: 'Tijd om HR-talent te ontmaskeren'

News / People

HR-communicatie en employer branding wordt steeds belangrijker. Vanuit het geloof dat een degelijke HR-aanpak essentieel is voor de groei van bedrijven ondersteunt Lijncom de eerste ZoHRo Awards, die georganiseerd worden door de #ZigZagHR community. Christine Van den Berghe, Managing Director van Lijncom, heeft de ambitie om meer talent uit de marketing en mediawereld op het podium te krijgen en daarom doet ze een warme oproep om jullie HR-manager te nomineren voor de ZoHRo Awards. Zelf reikt ze op 11 mei 2023 de ZoHRo Lifetime Achievement Award uit. Dé bekroning voor een hr-professional die er al een hele loopbaan lang met kop en schouders bovenuit steekt. Omdat de mediasector veelbewogen jaren achter de rug heeft, doet Lijncom dus een oproep: laat je stem horen en nomineer mee... Nomineren van jouw HR-hero kan nog tot 10 maart op zigzaghr.be/zohro-awards.

Terzijde: Lijncom ziet, sinds er schaarste op de arbeidsmarkt en ‘war for talent’ heerst, de vraag naar het adverteren van rekruteringscampagnes op bus en tram fel stijgen. De regie van de vervoersmaatschappij De Lijn wou een passend antwoord bieden op de vragen van hr- professionals en startte in 2022 de campagne ‘jobs naar mensen’ op om de HR-markt te veroveren.