Begin november versterkte Tom Lietaert het team van Lijncom als business development manager. Tom Lietaert kan terugblikken op een succesvolle carrière van meer dan 10 jaar binnen Brusselse reclamebureaus, zoals o.a. Luon en Raak. De afgelopen vijf jaar stond hij bij Claerhout Communicatiehuis in Gent aan het hoofd van de digitale business Unit. In het kader van de verdere groei en digitalisering van de regie zal hij vanuit zijn ervaring en visie het business development en de marketing voor zijn rekening nemen. Hij maakt deel uit van het managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de managing director, Christine Van den Berghe. En diezelfde Christine Van den Berghe over zijn komst: “Tom is met zijn digitale ervaring en fijne persoonlijkheid een verrijking voor ons team. De groei in DOOH wordt ook voor ons belangrijk en hij zal in eerste instantie instaan voor de ontwikkeling hiervan. Daarnaast neemt hij ook de marketing en communicatie voor zijn rekening. De positionering ‘opmerkelijk onderweg’ is uitgetekend maar het is onze ambitie om samen met Tom dit op communicatievlak nu verder tastbaar te maken.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]