Lijncom gelooft in Matthiassen

News / People

Lijncom versterkte het regionaal salesteam alsook de operationele afdeling met de komst van een accountmanager Limburg en een operations coördinator. Toeval of niet; het gaat tweemaal om een Matthias! Matthias van Hassel zal voortaan de regionale adverteerders in Limburg bijstaan en hen adviseren over adverteren op bus en tram. Hij treedt op als een echte media-adviseur. Hij startte zijn carrière op de regionale afdeling van Mediahuis en was de laatste twee jaar creative sales bij Media-Architect in Antwerpen. Zijn voorliefde voor reclame op bus en tram deed hem overtuigend kiezen voor Lijncom.

Matthias van Hassel

Matthias Struyvelt ging al tijdens de lentelockdown aan de slag als operations coördinator en staat voortdurend in voor een verbeterde informatiedoorstroom tussen interne en externe teams. Door zijn opvolging en analyses draagt hij bij tot een efficiënte operationele werking binnen Lijncom. Hij beschikt reeds over een geschikte dosis technische kennis. Met zijn 13 jaar dienst bij Dioss Print Solutions is hij thuis in de printmediasector. Als gewezen printing and prepress manager kan hij "vlot instaan voor de operationele coördinatie zowel intern als extern.

Matthias Struyvelt

Lijncom-topvrouw Christine Van den Berghe heeft er het volste vertrouwen in: “We geloven er steevast in dat beide Matthiassen een meerwaarde zullen bieden in het bedrijf. Door de fundamentele rol van Matthias Struyvelt tussen interne en externe partners zal hij betekenisvolle info vergaren waar we bij Operations mee aan de slag kunnen om Lijncom verder nog meer future proof te maken. Matthias van Hassel is dan weer een verfrissend nieuw gezicht om onze klanten in Limburg warm te maken om opmerkelijk onderweg te zijn in het straatbeeld.”

(Foto boven: de kantoren van Lijncom in Melle)