Als partner van wandelchallenge De Roze Mars zet Lijncom de komende weken mee in op preventie rond borstkanker. Een out-of-home campagne van Pink Ribbon op bus en tram moet Vlaanderen aan het wandelen zetten.
Een maand lang: samen wandelen voor het goede doel
Pink Ribbon vzw, de nationale organisatie die zich inzet in de strijd tegen borstkanker, doopt de maand mei om tot een echte stapmaand met haar wandelinitiatief De Roze Mars.
Voor de promotie van deze wandelchallenge die de ganse maand mei duurt schakelden Pink Ribbon 136 voertuigen (bussen en trams) in om zoveel mogelijk mensen te sensibiliseren in Vlaanderen. De campagne startte al op 12 april en zal nog tot midden mei zichtbaar zijn in het straatbeeld om van deze vijfde editie van de Roze Mars een succes te maken.
Lijncom team als bedrijf in beweging
De hele wandelmaand wil het Lijncom team zich actief inzetten door zoveel mogelijk mee te wandelen, dit doet ze samen met honderden andere bedrijven waaronder ook De Lijn.
“We willen de collega’s aanzetten om een actieve en evenwichtige levensstijl voorop te stellen. Door het organiseren van gezamenlijke wandelbreaks en afterwork wandelsessies maken we het extra gezellig en motiveren we elkaar om door te gaan en zo dragen we ons steentje bij aan De Roze Mars en de strijd tegen de vreselijke ziekte die niemand onbewogen laat,” zegt Christine Van den Berghe, managing director van Lijncom.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]