LijnCom verwelkomt Mieke Van de Gehuchte


News / People

Mieke Van de Gehuchte
In het kader van de groei van LijnCom werd Mieke Van de Gehuchte aangesteld als business development manager. In deze functie zal ze het marketing en communicatieteam aansturen en verder bouwen aan de positionering en uitbreiding van de regie. Van de Gehuchte kan terugblikken op een mooie carrière. Ze was tot voor kort business director bij FamousGrey, waar ze onder andere voor De Lijn een Effie verwierf met de campagne ‘stressmannetje’. Daarvoor was ze werkzaam bij Germaine, All that Jazz en Markee« Ik ben bijzonder blij dat Mieke ons team komt versterken, zij is qua persoonlijkheid en ervaring de ideale persoon om LijnCom samen met het team verder vorm te geven. Haar ervaring enerzijds met De Lijn, als belangrijkste stakeholder en haar kennis van reclamebureaus en adverteerders anderzijds zal ons helpen om ons aanbod nog meer af te stemmen op de huidige behoeften van de adverteerder, » geeft managing director Christine Van den Berghe aan.

« Ik kijk er enorm naar uit om dit topteam te versterken. Ik ben ervan overtuigd dat in de huidige mobiliteitstransitie ons medium nog sterker zal worden en nog veel expansiemogelijkheden kent, » zegt Mieke Van de Gehuchte.

LijnCom commercialiseert de reclame op en in de bijna 4000 voertuigen van De Lijn, de premetro in Antwerpen en de schuilhuisjes van De Lijn in Vlaanderen. De middelen die uit advertenties worden gegenereerd worden geïnvesteerd in communicatie en comfort van de reiziger. In dit kader werkt LijnCom actief mee aan de digitalisering. Zo verzorgt LijnCom wifi op de voertuigen en staat in voor de uitbreiding van het digitale netwerk door middel van digitale schermen.