BrandInfluence, een bureau gespecialiseerd in influencermarketing en gelanceerd in 2017, heeft een nieuwe general manager: Liliana Ribeiro. Voordien bekleedde zij de functies van projectmanager voor het bureau en was zij communicatiemanager bij Azerion. Het team is ook versterkt met de komst van Denise Marias als social media expert en Rachel Vanderveck als contentmanager.
BrandInfluence heeft inmiddels tien medewerkers en helpt adverteerders met het creëren van content en het communiceren via influencers en sociale netwerken. Het bureau heeft ook aangekondigd dat het voor 2022 verschillende nieuwe accounts in de retail-, cultuur-, vrijetijds- en sportsector heeft binnengehaald.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]