Lindemans steekt tandje bij

Net nu Mort Subite (een merk van Alken-Maes) zich met een nieuwe (retro) huisstijl en nieuwe bieren (een nieuwe Kriek Lambic, een nieuwe Witte Lambic) herlanceert, steekt ook collega Lindemans een tandje bij. Waar Mort Subite het met een knipoog naar de spontane gisting doet met de slogan ‘spontane goesting/envie spontanée’, koos Lindemans op aangeven van Emakina voor de nieuwe baseline ‘Crafted by wind, brewed through generations’.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]