Lindemans steekt tandje bij

Net nu Mort Subite (een merk van Alken-Maes) zich met een nieuwe (retro) huisstijl en nieuwe bieren (een nieuwe Kriek Lambic, een nieuwe Witte Lambic) herlanceert, steekt ook collega Lindemans een tandje bij. Waar Mort Subite het met een knipoog naar de spontane gisting doet met de slogan ‘spontane goesting/envie spontanée’, koos Lindemans op aangeven van Emakina voor de nieuwe baseline ‘Crafted by wind, brewed through generations’.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]