Linkman en Queromedia bundelen hun digitale expertise. Beide bedrijven werken vanaf nu structureel samen, maar onder hun eigen naam. Tom en Geert Bogaert staan sinds 1999 aan het hoofd van Queromedia. Het performancemarketing-bedrijf spitst zich toe op SEO-optimalisatie en marketingconcepten die inspelen op de intenties van doelgroepen. Het werkt voor klanten zoals DHL, Allianz, Deceuninck, Joker en Daikin.
Door de krachtenbundeling breidt het personeelsbestand zich uit tot 55 collega’s. Zij beloven hun klanten "een nóg uitgebreider totaalpakket van online marketing" - onder meer over zoekmachine-optimalisatie, performance en marketing via sociale media. Alle contacten blijven dezelfde.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]