Het nieuwe netwerk JCD Urban³ van JCDecaux vertegenwoordigt een uniek aanbod in de Belgische OOH markt. Dit netwerk is ontwikkeld op basis van een gedetailleerde terrein-analyse, en combineert drie complementaire producten om een optimale nationale geografische spreiding te garanderen om het maximum mensen "on the go" te bereiken: 2.100 borden van JCD Taste 2m² om automobilisten te bereiken, 3.000 Insert borden, 60x80cm, op maat geselecteerd om voetgangers te bereiken en 100 verticale borden in de Brusselse Metro. Dankzij de 5.200 locaties van de JCD Urban³ kon Lipton een campagne voeren met een aanwezigheid in 400 gemeenten, en een nationale netto dekking van 83%. Deze campagne was te zien van 10 tot 16 april.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]