Lipton on the go met JCDecaux


Het nieuwe netwerk JCD Urban³ van JCDecaux vertegenwoordigt een uniek aanbod in de Belgische OOH markt. Dit netwerk is ontwikkeld op basis van een gedetailleerde terrein-analyse, en combineert drie complementaire producten om een optimale nationale geografische spreiding te garanderen om het maximum mensen "on the go" te bereiken: 2.100 borden van JCD Taste 2m² om automobilisten te bereiken, 3.000 Insert borden, 60x80cm, op maat geselecteerd om voetgangers te bereiken en 100 verticale borden in de Brusselse Metro. Dankzij de 5.200 locaties van de JCD Urban³ kon Lipton een campagne voeren met een aanwezigheid in 400 gemeenten, en een nationale netto dekking van 83%. Deze campagne was te zien van 10 tot 16 april.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


