Lisbeth Rillaerts brand extensions manager VRT


Lisbeth Rillaerts
Lisbeth Rillaerts is gestart als brand extensions manager bij de VRT. De Brand Extensions-afdeling (het vroegere Line Extensions) staat in voor de exploitatie van afgeleide producten van de radio-en tv merken en hun programma's. In een snel veranderende markt zullen Lisbeth en haar team op zoek gaan nieuwe business-opportuniteiten die de VRT als crossmediaal bedrijf versterken. Daarnaast staat Brand Extensions in voor de organisatie van allerlei evenementen en het op de markt brengen van producten zoals boeken, cd's, dvd's, apps en merchandising. Samen met de producenten en de netten, draagt Brand Extensions op die manier bij tot de versterking van de beleving rond een programma of een net, en het imago ervan.
Rillaerts bewees zich de afgelopen jaren als sterke people manager, innovator en resultaatgerichte ondernemer. Ze werkte het voorbije jaar als marketing directeur voor technologie startup Zembro (Uest NV), daarvoor was ze commercieel directeur en advertising manager van Humo bij De Vijver, Sanoma en De Persgroep Publishing. Tussen 1997 en 2010 was ze ook HR-manager en marketing manager bij Rémy Cointreau.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]