Lisbeth Rillaerts is gestart als brand extensions manager bij de VRT. De Brand Extensions-afdeling (het vroegere Line Extensions) staat in voor de exploitatie van afgeleide producten van de radio-en tv merken en hun programma's. In een snel veranderende markt zullen Lisbeth en haar team op zoek gaan nieuwe business-opportuniteiten die de VRT als crossmediaal bedrijf versterken. Daarnaast staat Brand Extensions in voor de organisatie van allerlei evenementen en het op de markt brengen van producten zoals boeken, cd's, dvd's, apps en merchandising. Samen met de producenten en de netten, draagt Brand Extensions op die manier bij tot de versterking van de beleving rond een programma of een net, en het imago ervan.
Rillaerts bewees zich de afgelopen jaren als sterke people manager, innovator en resultaatgerichte ondernemer. Ze werkte het voorbije jaar als marketing directeur voor technologie startup Zembro (Uest NV), daarvoor was ze commercieel directeur en advertising manager van Humo bij De Vijver, Sanoma en De Persgroep Publishing. Tussen 1997 en 2010 was ze ook HR-manager en marketing manager bij Rémy Cointreau.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]