Listen, een advies- en studiebureau gespecialiseerd in marketing en human capital, heeft zijn positionering verfijnd en zijn visuele identiteit herzien. Met de nieuwe positionering, dat “de kracht van luisteren” centraal stelt, richt het bureau zich resoluut op mens en toekomst. “Luisteren naar mensen, echt aandachtig luisteren naar hun behoeften, angsten en wensen voor de toekomst, dat is wat we dagelijks met passie doen,” zegt gedelegeerd bestuurder Philippe Geerts. En dat doet het voortaan dus in het nieuw! De rebranding is het werk van Strategie Agency.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]