Het klassieke muziekfestival B-Classic doet het opnieuw: na de allereerste symfonische muziekclip en de slow motion applicatie ‘Epicgram’, komt het Limburgse evenement samen met DDB Brussels met een nieuw sponsorpakket op de markt. In ruil voor steun mag je een halve dag gebruik maken van een klassieke muzikant om je werkplek ‘episch’ te maken. Meeting, wachtruimte of zelfs toilet: nog nooit was je bedrijf zo groots in zijn eenvoud.

https://www.youtube.com/watch?v=z4F92tYIn04
Credits
Clients: Kris Jannis, Bob Permentier
Brand: B-Classic
Campaign: The Office Maestro
Agency: DDB Brussels
Creative Director: Odin Saillé, Peter Ampe
Art Director: Jolien Elegeert
Copy NL: Bart van Goethem
Accountmanagement: Francis Lippens, Romy Vierhouten
Fotograaf: Laura Bertone
PR: Kenn Van Lijsebeth
Productie: The Breakfast Club
Regisseur: Jan Boon
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]