Live-muzikant in ruil voor sponsoring

Het klassieke muziekfestival B-Classic doet het opnieuw: na de allereerste symfonische muziekclip en de slow motion applicatie ‘Epicgram’, komt het Limburgse evenement samen met DDB Brussels met een nieuw sponsorpakket op de markt. In ruil voor steun mag je een halve dag gebruik maken van een klassieke muzikant om je werkplek ‘episch’ te maken. Meeting, wachtruimte of zelfs toilet: nog nooit was je bedrijf zo groots in zijn eenvoud.
Alles kan, niets moet. Maar dat werken episch wordt, dat staat vast. En het blijft niet bij die ene onvergetelijke ervaring. Elke dag kan je je werkplek epischer maken. Er werd een unieke selectie van klassieke stukken samengesteld die je kan afspelen op specifieke momenten. Tijdens meetings of lunchpauzes, in de open office of in de lift, om te ontstressen of om te focussen. De keuze is aan jou.
https://www.youtube.com/watch?v=z4F92tYIn04
Credits
Clients: Kris Jannis, Bob Permentier
Brand: B-Classic
Campaign: The Office Maestro
Agency: DDB Brussels
Creative Director: Odin Saillé, Peter Ampe
Art Director: Jolien Elegeert
Copy NL: Bart van Goethem
Accountmanagement: Francis Lippens, Romy Vierhouten
Fotograaf: Laura Bertone
PR: Kenn Van Lijsebeth
Productie: The Breakfast Club
Regisseur: Jan Boon

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


