Live-muzikant in ruil voor sponsoring

Crea / News

previewHet klassieke muziekfestival B-Classic doet het opnieuw: na de allereerste symfonische muziekclip en de slow motion applicatie ‘Epicgram’, komt het Limburgse evenement samen met DDB Brussels met een nieuw sponsorpakket op de markt. In ruil voor steun mag je een halve dag gebruik maken van een klassieke muzikant om je werkplek ‘episch’ te maken. Meeting, wachtruimte of zelfs toilet: nog nooit was je bedrijf zo groots in zijn eenvoud.maestro ddb

In plaats van je logo in een programmaboekje krijg je nu heel wat meer: het B-Classic Office Maestro-pakket. Hiermee maak je je werkplek epischer. Je boekt namelijk een muzikant die een halve dag lang klassieke muziek komt spelen. Dat kan een violist zijn, een harpspeler, een pianist of nog een andere mogelijkheid. Het hangt allemaal af van wat je zelf wil. Misschien is dat de wachtruimte net iets aangenamer maken. Of een klant op een verrassende manier ontvangen. Of een brandoefening een komische toets geven. preview-1Alles kan, niets moet. Maar dat werken episch wordt, dat staat vast. En het blijft niet bij die ene onvergetelijke ervaring. Elke dag kan je je werkplek epischer maken. Er werd een unieke selectie van klassieke stukken samengesteld die je kan afspelen op specifieke momenten. Tijdens meetings of lunchpauzes, in de open office of in de lift, om te ontstressen of om te focussen. De keuze is aan jou.

Credits

Clients: Kris Jannis, Bob Permentier

Brand: B-Classic

Campaign: The Office Maestro

Agency: DDB Brussels

Creative Director: Odin Saillé, Peter Ampe

Art Director: Jolien Elegeert

Copy NL: Bart van Goethem

Accountmanagement: Francis Lippens, Romy Vierhouten

Fotograaf: Laura Bertone

PR: Kenn Van Lijsebeth

 

Productie: The Breakfast Club

Regisseur: Jan Boon