
Zomerkost is de eerste volwaardige Facebook Live-productie van producent Hotel Hungaria. Met Zomerkost speelt het bedrijf in op de steeds veranderende contentmarkt. Het concept is bewust puur online gehouden om de community van Dagelijkse kost inspirerende content te bezorgen tijdens de zomermaanden. De grootste uitdaging bestond erin om de gekende look & feel en spontaniteit van Dagelijkse kost ook over te brengen naar het smartphonescherm. En dat met een Facebook Live multicam opstelling.
Zomerkost werd gemaakt in samenwerking met één.
Het programma is nog tot is nog tot 22 augustus 2016 elke maandag live te bekijken op de Facebookpagina van Dagelijke kost: https://www.facebook.com/Dagelijkskoken/
https://www.youtube.com/watch?v=Iko89GiSkr0
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]