
Zomerkost is de eerste volwaardige Facebook Live-productie van producent Hotel Hungaria. Met Zomerkost speelt het bedrijf in op de steeds veranderende contentmarkt. Het concept is bewust puur online gehouden om de community van Dagelijkse kost inspirerende content te bezorgen tijdens de zomermaanden. De grootste uitdaging bestond erin om de gekende look & feel en spontaniteit van Dagelijkse kost ook over te brengen naar het smartphonescherm. En dat met een Facebook Live multicam opstelling.
Zomerkost werd gemaakt in samenwerking met één.
Het programma is nog tot is nog tot 22 augustus 2016 elke maandag live te bekijken op de Facebookpagina van Dagelijke kost: https://www.facebook.com/Dagelijkskoken/
https://www.youtube.com/watch?v=Iko89GiSkr0
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]