Livemuziek is Dagelijkse Kost tijdens Week van de Belgische muziek

Tijdens de Week van de Belgische muziek, van maandag 8 tot en met zondag 14 februari, kiest ‘Dagelijkse Kost’ voor muziek van eigen bodem. Zowel op televisie als online zet Jeroen Meus de zwaar getroffen muzieksector letterlijk en figuurlijk in de spotlights. Op televisie krijgen de kijkers elke dag een intiem huiskamerconcert van een Belgische artiest terwijl de televisiechef in de potten roert.
Welke artiesten brengen de week van Dagelijkse kost op smaak met mooie muziek? Sioen, Frank Vander linden, Portland, Bazart en Dana Winner. Ze brengen elk een eigen nummer dat deels op televisie en integraal op de socialmediakanalen (Instagram en Facebook) van ‘Dagelijkse Kost’ te zien zal zijn.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





