LN24 pakt uit met een dynamische najaarscampagne. Die moet natuurlijk symbool staan voor de nieuwe ambitie van de zender: een breder publiek bereiken. De campagne draait rond vier schermgezichten en vier dagelijkse programma’s, helemaal in het thema back to school, en loopt via kranten, magazines, digital en sociale media.
Credits
Brand Manager LN24: Aurélie Casteels
Trafic & Lead LN24 & LN RADIO: Justine Février
Art Director: Hugues Legros (Kiss from Brussels)
Photography: The image factory
Head of Marketing & Commercial Broadcasts LN24 et LN RADIO: Carl Andry
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]