LN24 pakt uit met een dynamische najaarscampagne. Die moet natuurlijk symbool staan voor de nieuwe ambitie van de zender: een breder publiek bereiken. De campagne draait rond vier schermgezichten en vier dagelijkse programma’s, helemaal in het thema back to school, en loopt via kranten, magazines, digital en sociale media.
Credits
Brand Manager LN24: Aurélie Casteels
Trafic & Lead LN24 & LN RADIO: Justine Février
Art Director: Hugues Legros (Kiss from Brussels)
Photography: The image factory
Head of Marketing & Commercial Broadcasts LN24 et LN RADIO: Carl Andry
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]