Op maandag 2 november start Lode Van Laere als nieuwe chief omnichannel manager bij JBC. Hij zal vanaf dan de 140 JBC-winkels in België en Luxemburg leiden, een taak die tot voor kort bij verschillende personen lag. Van Laere wordt ook verantwoordelijk voor de integratie van de webshop met de winkels en voor de online activiteiten en digitale marketing van het kledingmerk. CEO Bart Claes zal zich daardoor nu meer kunnen toespitsen op JBC’s expansieplannen in Duitsland.
Van Laere stond tot voor kort nog aan het hoofd van Intimacy, het Amerikaans dochterbedrijf van lingeriefabrikant Van de Velde, dat onder meer bestuurd wordt door zijn schoonvader Herman Van de Velde. Daarvoor werkte hij bij onder meer Boston Consulting Group en Arthur D. Little.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]