Op maandag 2 november start Lode Van Laere als nieuwe chief omnichannel manager bij JBC. Hij zal vanaf dan de 140 JBC-winkels in België en Luxemburg leiden, een taak die tot voor kort bij verschillende personen lag. Van Laere wordt ook verantwoordelijk voor de integratie van de webshop met de winkels en voor de online activiteiten en digitale marketing van het kledingmerk. CEO Bart Claes zal zich daardoor nu meer kunnen toespitsen op JBC’s expansieplannen in Duitsland.
Van Laere stond tot voor kort nog aan het hoofd van Intimacy, het Amerikaans dochterbedrijf van lingeriefabrikant Van de Velde, dat onder meer bestuurd wordt door zijn schoonvader Herman Van de Velde. Daarvoor werkte hij bij onder meer Boston Consulting Group en Arthur D. Little.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]