Lode Vochten vindt Happiness
Lode Vochten, creatief directeur bij Publicis Brussels, maakt de overstap naar Happiness, waar hij de rol van creatief directeur zal combineren met die van head of content. Geoffrey Hantson: “Lode is exact wat we bij Happiness zoeken: heel gedreven, heel talentvol, heel ambitieus en vooral ook een heel goede gast. Die bovendien ook nog eens het perfect hybride profiel heeft van een advertising en publishing attitude in één en dezelfde persoon. Lode zal zich bijzonder snel thuis voelen en wij zijn heel erg blij om hem in onze familie te verwelkomen.”
De grenzen tussen content en reclame worden steeds vager, vindt Lode Vochten. "En dat is alleen maar goed. Uiteindelijk wil je als merk in de eerste plaats dingen maken waar mensen ook écht willen naar kijken. Soms kan dat met reclame, vaak kan dat met steengoede content. Het is altijd mijn ambitie geweest om dit soort impactvol en merk-waardig werk te maken. En bij Happiness kan ik dat, samen met een pak getalenteerde mensen, ook effectief doen. Ik ben dan ook zeer enthousiast.”
U vindt dit nieuws interessant en bent nog niet ingeschreven op PUBNews en PUB on Saturday? Klik hier, scroll naar beneden en laat uw gegevens achter...
U heeft nog geen full acces-abonnement op PUB? Klik dan hier en doe wat nodig is...