- partner content -
Wie wil leven en eten met respect voor de planeet, beseft meer en meer dat lokale producten heel lekker en waardevol zijn. Hoe kan je onder meer content inzetten om mensen te overtuigen meer voor lokaal te kiezen?
Tegenwoordig heeft het grote publiek gelukkig terug meer oog voor het terroir, het ambachtelijke en de duurzaamheid van producten. Dit is deels te danken aan de inspanningen van VLAM (oftewel Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing) dat het al jaren opneemt voor de fantastische producten van bij ons: vlees, vis, groente en fruit, en zelfs bloemen en planten.
Voor hun campagne ‘Vis van de maand’ én voor de promotie van kalfsvlees, kwam VLAM automatisch bij Libelle en Libelle Lekker terecht. Roularta Brand Studio werkte een crossmediale content campagne uit voor de eigentijdse advertorials van VLAM en de redactie ging ook creatief aan de slag met vis en kalfsvlees.
Voor meer details over deze en andere contentcases is er maar één adres: www.get-inspired.be.