In een interview met PUB Magazine kondigde Jens Mortier, CEO van mortierbrigade, al aan dat binnen de Onlyhumans Group nog meer synergieën zouden worden uitgespeeld. Nu is bekendgemaakt dat Lore Meert marketing director wordt bij Onlyhumans Group. Lore Meert groeide bij mortierbrigade door van producer tot client lead en neemt nu een volgende stap. Zij wordt marketing director voor de Onlyhumans Group én de agency’s die er deel van uitmaken: meetmarcel, Fantastic, Today, Onlyhumans, Code d’Or, Next Apps en mortierbrigade.
Samen met haar team zal Lore Meert de marketinginspanningen coördineren van de groep en haar agency’s, zodat ze nog sneller op de radar verschijnen van ambitieuze klanten en uitzonderlijke talenten. Haar eerste missie: de nieuwe naam en het model voor de Onlyhumans Group in de markt zetten. To be continued.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








