PUB Magazine nr2 - juni 22
Televisie en ongewone reclameformaten: noces ni barbantes ni barbares !
Vertaalde artikels
Nu onze ogen steeds meer keuze hebben in naar waar ze willen afdwalen, […]
Brice Le Blévennec zet koers naar 2051
Vertaalde artikels
Augustus 2013: op het PUB zomernummer prijkt een lachende Brice Le Blévennec, met […]
Van customer-centric naar community-centric
Vertaalde artikels
Een inclusieve werkplek zorgt voor een beter consumenteninzicht en een betere consumentenreflectie en […]
De lucht in met de Jokers
Vertaalde artikels
Van het een kwam het ander, alchemie bracht hen verder dan de professionele […]
Rest in peace televies?
Vertaalde artikels
Plaats uw advertenties niet langer op papier of televisie! Ga helemaal digitaal! Lang […]
De strijd om content
Vertaalde artikels
Grote streamingplatforms investeren fors in content en beginnen eigen (streaming)programma’s te ontwikkelen. Hoe […]
The Great Resignation?
Koenraad, Pieter en Manuel, Sofie, Mathieu, Charlotte, Daniel, Arnaud, Tom en Geert, Yasmien, […]
Content is King but Community is Queen
Er was eens een verhaal waarin een influencer een kwalitatief hoogstaande beeld plaatste […]
Verdwalen in een grootstad
Wat zijn de voorbije twee jaren geestdodend geweest. Niet dat ik me ervan […]