In deze laatste maand van 2023 lanceert Lotto een feestelijke actie. Ze pakken uit met een ongezien aantal winnaars. Elke trekking zijn er namelijk 1000 extra winnaars van 50 euro bovenop de gewoonlijke Lotto-Jackpot. Een fijn bedrag, waar je ook fijne cadeaus mee kan kopen tijdens de feestdagen. Met deze actie wordt uitgepakt met een reeks radiospots die mortierbrigade creëerde in samenwerking met Sonhouse. Daarnaast zal er ook in online video, verkooppunten en via e-mail gecommuniceerd worden.
Credits
Client: Nationale Loterij
Client contacts: Mieke Vandenbossche, Céline Van Gansbeke
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Frédéric Delouvroy
Client Services Director : Charlotte Coddens Account Manager: Nissime Janssens
Soundstudio: Sonhouse
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]