Lotto en mortierbrigade pakken uit

In deze laatste maand van 2023 lanceert Lotto een feestelijke actie. Ze pakken uit met een ongezien aantal winnaars. Elke trekking zijn er namelijk 1000 extra winnaars van 50 euro bovenop de gewoonlijke Lotto-Jackpot. Een fijn bedrag, waar je ook fijne cadeaus mee kan kopen tijdens de feestdagen. Met deze actie wordt uitgepakt met een reeks radiospots die mortierbrigade creëerde in samenwerking met Sonhouse. Daarnaast zal er ook in online video, verkooppunten en via e-mail gecommuniceerd worden.
Credits
Client: Nationale Loterij
Client contacts: Mieke Vandenbossche, Céline Van Gansbeke
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Frédéric Delouvroy
Client Services Director : Charlotte Coddens Account Manager: Nissime Janssens
Soundstudio: Sonhouse
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]