Elk jaar opnieuw zorgt Lotus Bakeries voor een vleugje magie in de gezinnen wanneer 6 december in aantocht is. BlueMango Design wakkert de magie dit jaar opnieuw wat heviger aan dankzij de ontwikkeling van een nieuwe packaging design voor het volledige Sinterklaas-gamma van België’s meest bekende koekjes-fabrikant.
De verouderde look-and-feel van het Lotus-Sinterklaas thema maakt plaats voor een verfrissende stijl die het kinderlijke, het magische, het eigentijdse en het traditionele van Lotus-speculoos samenbundelt. Naast de individuele speculoos-flowpacks in uiteenlopende formaten ontwikkelde BlueMango Design ook smuldozen in allerhande vormen en kleuren die jong en oud ongetwijfeld zullen verleiden. Ten slotte kregen niet alleen de speculoos-producten een beurt van het Brusselse designbureau, maar ook het point-of-sale materiaal werd in een nieuw, aantrekkelijk jasje gestoken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]