Lotus en BlueMango op schoot Sinterklaas

Elk jaar opnieuw zorgt Lotus Bakeries voor een vleugje magie in de gezinnen wanneer 6 december in aantocht is. BlueMango Design wakkert de magie dit jaar opnieuw wat heviger aan dankzij de ontwikkeling van een nieuwe packaging design voor het volledige Sinterklaas-gamma van België’s meest bekende koekjes-fabrikant.
De verouderde look-and-feel van het Lotus-Sinterklaas thema maakt plaats voor een verfrissende stijl die het kinderlijke, het magische, het eigentijdse en het traditionele van Lotus-speculoos samenbundelt. Naast de individuele speculoos-flowpacks in uiteenlopende formaten ontwikkelde BlueMango Design ook smuldozen in allerhande vormen en kleuren die jong en oud ongetwijfeld zullen verleiden. Ten slotte kregen niet alleen de speculoos-producten een beurt van het Brusselse designbureau, maar ook het point-of-sale materiaal werd in een nieuw, aantrekkelijk jasje gestoken.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]