Lotus en BlueMango op schoot Sinterklaas
Elk jaar opnieuw zorgt Lotus Bakeries voor een vleugje magie in de gezinnen wanneer 6 december in aantocht is. BlueMango Design wakkert de magie dit jaar opnieuw wat heviger aan dankzij de ontwikkeling van een nieuwe packaging design voor het volledige Sinterklaas-gamma van België’s meest bekende koekjes-fabrikant.
De verouderde look-and-feel van het Lotus-Sinterklaas thema maakt plaats voor een verfrissende stijl die het kinderlijke, het magische, het eigentijdse en het traditionele van Lotus-speculoos samenbundelt. Naast de individuele speculoos-flowpacks in uiteenlopende formaten ontwikkelde BlueMango Design ook smuldozen in allerhande vormen en kleuren die jong en oud ongetwijfeld zullen verleiden. Ten slotte kregen niet alleen de speculoos-producten een beurt van het Brusselse designbureau, maar ook het point-of-sale materiaal werd in een nieuw, aantrekkelijk jasje gestoken.
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]