
Verrassend pittig, dat nieuwe tv-spotje van Lotus Frangipane. Communicatiebureau TBWA heeft er alvast zijn werk van gemaakt. Het spotje vertelt het verhaal van een vrouwelijke mecanicien die haar eerste werkdag begint in een workshop voor caféracers. Met de lekkere Frangipanes die ze stiekem in haar gereedschapskist heeft gesmokkeld, weet ze meteen haar mannelijke collega’s te bekoren. Een gul gebaar dat haar meteen bombardeert tot ‘one of the guys’.
https://www.youtube.com/watch?v=ciYVXXLsyf0

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




