Louis Talpe en Julie Taton schrijven dit jaar exclusief voor Unilever ieder een sinterklaasboek. Het boek van Talpe krijgt de titel ‘Paniek om Amerigo’. Tatons boek zal ‘Nicolaas en de geheime kist’ heten. Unilever brengt de sinterklaasboeken uit vanaf 25 oktober 2017. De oplage van de sinterklaasboeken bedraagt een stevige 150.000 exemplaren. Alle lagere scholen in België krijgen een gratis boek voor hun schoolbibliotheek. Bij de sinterklaasboeken zijn 27 letterspelletjes ontwikkeld waarmee kinderen op een leuke manier leren lezen en schrijven en die ook nog eens allemaal gratis te downloaden zijn via www.sinterklaasboeken.be.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




