L’Avenir Advertising, de reclameregie van L’Avenir, Proximag, Moustique en Télé Pocket, zet haar ontwikkeling voort. Zo zal Luc Eeckhout de groep binnenkort versterken als verantwoordelijke marketing en sales support. Concreet zal hij instaan voor de marketing en de ondersteunende ploegen van L’Avenir Advertising (CRM & Ordering, Prémédias, Adops Digital). Daarvoor zal Eeckhout samenwerken met sales director Michel Dereau en de commerciële teams.
Eechkhout begon zijn carrière bij Médialogue (nu Sanoma Media). Later deed hij ervaring op in verschillende domeinen, zoals b2b-marketing, communicatie en research, bij onder meer IP Belgium, VNU business Média, Roularta Media Group en CIM.
Momenteel heeft Eeckhout een functie binnen het researchteam van IPG Mediabrands. « We reorganiseren de regie met de ambitie om nog meer volume te creëeren. Luc zal aan het hoofd komen te staan van een nieuwe functie met verantwoordelijkheid over de hele regie. Hij komt aan het hoofd te staan op vlak van handel, organisatie en reorganisatie, met zowel het marketing team als het programmatic team onder zijn leiding. Daarnaast zal hij ons ook vertegenwoordigen bij de sectororganisaties zoals het IAB en OPPA, » legt Eric Schonbrodt uit, CEO van L’Avenir.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]