


1 pas voor 120 musea in Vlaanderen, Wallonië en Brussel, da’s... heel veel. Dat brede aanbod is dan ook het uitgangspunt in de lanceringscampagne die met de medewerking van Lucy loopt op radio en tv, in print, outdoor en online. Opvallende combinaties van de meest uiteenlopende kunstwerken vormen de rode draad in de campagne en staan symbool voor de veelheid van kunstwerken en musea waar de museumpas toegang toe geeft.
CREDITS
Client: museumPASSmusées
Directeur museumPASSmusées: Julie Van der heyden
Verantwoordelijke Marketing: Sarah Vanthienen
Agency: Lucy
CD: Laurent Dochy & Iwein Vandevyver
Creation: Laurent Dochy & Iwein Vandevyver
Director of Brand Management: Jonas De Wit Account Manager: Miet Lust
Research: Thijs Van Den Eeckhaut
Design: Ken Wuytack
Retouches: Digital Imaging
TV production:
Edit: Stijn Van Assche
Music & sound: Cobra Radio Brewery
Radio production: Cobra Radio Brewery
Music, FR copywriting & producer: Christophe Cossement
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]