


1 pas voor 120 musea in Vlaanderen, Wallonië en Brussel, da’s... heel veel. Dat brede aanbod is dan ook het uitgangspunt in de lanceringscampagne die met de medewerking van Lucy loopt op radio en tv, in print, outdoor en online. Opvallende combinaties van de meest uiteenlopende kunstwerken vormen de rode draad in de campagne en staan symbool voor de veelheid van kunstwerken en musea waar de museumpas toegang toe geeft.
CREDITS
Client: museumPASSmusées
Directeur museumPASSmusées: Julie Van der heyden
Verantwoordelijke Marketing: Sarah Vanthienen
Agency: Lucy
CD: Laurent Dochy & Iwein Vandevyver
Creation: Laurent Dochy & Iwein Vandevyver
Director of Brand Management: Jonas De Wit Account Manager: Miet Lust
Research: Thijs Van Den Eeckhaut
Design: Ken Wuytack
Retouches: Digital Imaging
TV production:
Edit: Stijn Van Assche
Music & sound: Cobra Radio Brewery
Radio production: Cobra Radio Brewery
Music, FR copywriting & producer: Christophe Cossement
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]