Lucy gaat opnieuw slim naar Antwerpen

Lucy blijft stemmen horen, en pakt uit met het vervolg op de "Slim naar Antwerpen"-campagne: "Sinds 2021 communiceren we op radio over de Slim naar Antwerpen-app met het format van de zogenaamde goddelijke stem," verklaart Michiel Penne, coördinator Slim Naar Antwerpen. "In de spotjes wordt de gebruiker van de app telkens – met de nodige humor – door een hemelse stem gecomplimenteerd. Posttests leren ons dat dit concept enorm wordt geapprecieerd. Vandaar dat we Lucy brieften op een nieuwe reeks spots, waarbij de focus lag op de vervoersmodi trein, fiets en Park&Ride."
Credits
Brand: Stad Antwerpen
Contact: Michiel Penne, Silke Lamoen, Marijke De Roeck
Agency: Lucy
Copywriters: Arno De Meulder, Iwein Vandevyver
Account Executive: Kelly Verbeeck
Account manager: Sofie Hoorens
Account director: Thomas Vuerinckx
Creative directors: Laurent Dochy, Iwein Vandevyver
Radio production: Raygun
Pub & Music Producer: Toon Jansegers
Producer: Elisabeth De Weerdt
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]