Lucy gaat opnieuw slim naar Antwerpen

Lucy blijft stemmen horen, en pakt uit met het vervolg op de "Slim naar Antwerpen"-campagne: "Sinds 2021 communiceren we op radio over de Slim naar Antwerpen-app met het format van de zogenaamde goddelijke stem," verklaart Michiel Penne, coördinator Slim Naar Antwerpen. "In de spotjes wordt de gebruiker van de app telkens – met de nodige humor – door een hemelse stem gecomplimenteerd. Posttests leren ons dat dit concept enorm wordt geapprecieerd. Vandaar dat we Lucy brieften op een nieuwe reeks spots, waarbij de focus lag op de vervoersmodi trein, fiets en Park&Ride."
Credits
Brand: Stad Antwerpen
Contact: Michiel Penne, Silke Lamoen, Marijke De Roeck
Agency: Lucy
Copywriters: Arno De Meulder, Iwein Vandevyver
Account Executive: Kelly Verbeeck
Account manager: Sofie Hoorens
Account director: Thomas Vuerinckx
Creative directors: Laurent Dochy, Iwein Vandevyver
Radio production: Raygun
Pub & Music Producer: Toon Jansegers
Producer: Elisabeth De Weerdt

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






