Atypic vroeg Lucy om een creatief platform en een reeks spotjes te ontwikkelen voor de Japanse pharmagroep Takeda. Meer specifiek voor Magnecaps Relax, het voedingssupplement dat je helpt om je magnesiumgehalte op peil te brengen en om tijdelijke stress te verminderen. Onder de strategische koepel “because of my...” zal de eerste golf van spotjes focussen op werkgerelateerde stress. De campagne bestaat uit drie grappige films die zowel online, in de apotheek en in de cinema zullen getoond worden.
https://vimeo.com/224186666
https://vimeo.com/224186757
https://vimeo.com/224186543
Credits
Advertiser: Takeda
Brand: Magnecaps Relax
Business Director: Olivier Heyden,
Brand Manager: Pierre Neuman, Tom Ryssaert
Campaign Manager: Marine Bardet
Creative Director: Iwein Vandevyver, Laurent Dochy
Director Of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Aurélie Focant (Atypic)
Director: Dirk Domen
Producer: Frederik Zaman
DOP: Xavier Van d’Huynslager
Editing & Grading: 2Frame
Sound: Musicom, Scherper
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]