Lucy heeft (geen) stress

lucy takeda

Crea / News / Non classé (NL)

lucy takedaAtypic vroeg Lucy om een creatief platform en een reeks spotjes te ontwikkelen voor de Japanse pharmagroep Takeda. Meer specifiek voor Magnecaps Relax, het voedingssupplement dat je helpt om je magnesiumgehalte op peil te brengen en om tijdelijke stress te verminderen. Onder de strategische koepel “because of my...” zal de eerste golf van spotjes focussen op werkgerelateerde stress. De campagne bestaat uit drie grappige films die zowel online, in de apotheek en in de cinema zullen getoond worden.

Credits

Advertiser: Takeda

Brand: Magnecaps Relax

Business Director: Olivier Heyden,

Brand Manager: Pierre Neuman, Tom Ryssaert

Campaign Manager: Marine Bardet

Creative Director: Iwein Vandevyver, Laurent Dochy

Director Of Brand Management: Jonas De Wit

Account Manager: Aurélie Focant (Atypic)

Director: Dirk Domen

Producer: Frederik Zaman

DOP: Xavier Van d’Huynslager

Editing & Grading: 2Frame

Sound: Musicom, Scherper