Lucy heet levensgenieters welkom in Antwerpen

Crea / News

Nu de coronamaatregelen stapsgewijs versoepelen en de horeca heropent, roept Antwerpen iedereen op om weer naar ’t stad te komen. Daarvoor maakte Lucy een campagne die bestaat uit een spot voor tv en social, advertenties en OOH. Een reeks print belicht drie grote troeven: cultuur, horeca en shoppen. “Deze  advertentie lees je beter op een terrasje” meldt een advertentie die verscheen vlak voor de heropening van de horeca. “’t Stad is geen hoop stenen met ne stroom” zo opent Axel Daeseleire de poëtische spot die een lofzang is op alle mensen die in Antwerpen de boel doen bruisen. Vandaar de oproep: Kom terug naar ’t stad. Antwerpen, da’s thuiskomen.

 

Credits

Brand: Stad Antwerpen

Clients: Sara Vertommen, Liesbeth Haesevoets, Heleen Van Pelt, Kaat Daemen, Vicky Henderickx, Liesbeth De Maeyer, Rocio Servide Staffolani, Luc Van Loon

Agency: Lucy

Creative Director: Iwein Vandevyver & Laurent Dochy

Account Executive: Sofie Hoorens

Account Manager: Thomas Vuerinckx

Managing Director: Jonas De Wit

Head of Design: Jan Sidgwick

FILM

Creatives: Iwein Vandevyver, Bram Van Moorhem, Thomas Thysens  

Production Agency: De Machine

Executive Producer: Dimitri De Wolf

Producer: Thomas Anthoni

Director: Dirk Domen

DOP: Dries Delputte

Offline & online editor: Gert Wassink

Music & soundtrack: Senjan Jansen

Sound studio: Studio Helsinki

PRINT AD HORECA

Creatives: Jan Nagels & Nicolas Van Gucht

Production company: Studio Wauters

Photography & retouches: Bart Wauters

Design & DTP: Jan Sidgwick

OOH

Production company: The Pickles

Retouches: Jeremy Marchant

Design & DTP: Jan Sidgwick