Lucy bedacht een eerste campagne voor Golden Palace Casino & Sports, Belgisch marktleider in speelzalen, online casinogames en sportweddenschappen. In de campagne maken we kennis met een nieuw personage: The King of Fun. Deze goedlachse koning, die te vinden is op goldenpalace.be, is allergisch aan verveling en saaie dingen. Dus ook aan persberichten. Daarom houden we het kort. De campagne telt radiospots en wat affiches. Spelleke spelen?
Credits:
Client: Golden Palace Casino & Sports
Client contact: Julie Limbos, Serge Menegalli, Anne-Laure Bousseau
Creative Director: Iwein Vandevyver, Laurent Dochy
Creatives: Jonas Maryse, Ruben Van Maldeghem, Tom Jacobs, Zita Van Dijck
Account Manager: Maïté Camerman
Director of brand management: Jonas De Wit
Radio Production: Sonhouse
Voice Director: Thierry van Durme
Sound Engineer : Roel De meulemeester
Sound Director: Cedric Engels
Producer: Sandy Leemans
Photo production: AMOK
Photographer: Lisa Carletta
Assistant: Samir Dari
Model: Eric @ The Profiles
Styliste: Geoffrey Masure
Hair & Make-up: Brigitte Petit
Decorator: Action & Service
Studio: Lafabrique
Digital retouching: Jonathan Steenlandt
Digital animation: Stijn Van Assche
Production & Casting: Ariane de Siron @ Amok
Design: Ken Wuytack
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]