Lucy maakte een campagne om de Radio 1 Belpop 100 aan te kondigen. Naast een unieke sessie in het Depot in Leuven kunnen de luisteraars van Radio 1 van 11 tot 16 december een hele week genieten van de strafste Belgische muziek. Vanaf vandaag kunnen ze mee stemmen voor de Belpop top 100 die op 16 december wordt uitgezonden vanuit het Radiohuis in Leuven.
De campagne omvat drie televisiespots als oproep om zelf je top 3 in te zenden. Daarnaast werden er ook twee social video’s geproduceerd. De eerste om de ticketverkoop van de Belpop sessie aan te kondigen, en een tweede om mensen op te roepen om naar het Radiohuis af te zakken en daar hun platencollectie te laten schatten.
Credits:
Client: VRT – Radio 1
Marketingproducer: Danny Van Der Elst
Marketing Strategie: Bob Madou
Nethoofd Radio 1 : Filip Pletinckx
Agency: Lucy
Creative Directors: Iwein Vandevyver en Laurent Dochy
Director of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Miet Lust
Production: Bouncerocks
Senior Producer: Camille Cieters
Producers: Femke Timmers & Liz Dvorkina
Regisseur: Le Silo: Tom Joye & Alexis Facca
DOP: Sam Ostyn
Art Director: Caroline Verbrugghe
Post-production: Fwd motion – Bert Bocanete
Sound: VRT Spotcel : Ben Venesoen & Freek De Smedt
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]