Lucy bedacht een campagne om de nieuwe reeks ‘Woodstock’ van Klara aan te kondigen. In die reeks gaan Lies Steppe en Geert Buelens dieper in op de festivalcultuur van de jaren zestig. De periode van seks, drugs en rock&roll. En van zonder kleren naar festivals gaan. De online video toont iconische festivalbeelden die vandaag de dag (helaas) gecensureerd moeten worden. Gelukkig kan er op Klara nog wel gewoon open en bloot over de jaren zestig gepraat worden...
Credits:
Brand : Klara
Clients : Chantal Pattyn, Els De Baets, Ellen Moriau
Agency: Lucy
Creative Directors: Iwein Vandevyver en Laurent Dochy
Creatives: Ruben Van Maldeghem en Jonas Marysse
Director of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Maïté Camerman en Thomas Vuerinckx
Montage : Stijn Van Assche
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]