Lucy bedacht een campagne om de nieuwe reeks ‘Woodstock’ van Klara aan te kondigen. In die reeks gaan Lies Steppe en Geert Buelens dieper in op de festivalcultuur van de jaren zestig. De periode van seks, drugs en rock&roll. En van zonder kleren naar festivals gaan. De online video toont iconische festivalbeelden die vandaag de dag (helaas) gecensureerd moeten worden. Gelukkig kan er op Klara nog wel gewoon open en bloot over de jaren zestig gepraat worden...
Credits:
Brand : Klara
Clients : Chantal Pattyn, Els De Baets, Ellen Moriau
Agency: Lucy
Creative Directors: Iwein Vandevyver en Laurent Dochy
Creatives: Ruben Van Maldeghem en Jonas Marysse
Director of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Maïté Camerman en Thomas Vuerinckx
Montage : Stijn Van Assche
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]