Lucy zaait verwarring voor Ketnet Junior

Fantasie stimuleert de creativiteit, het empathisch vermogen en het sociale inzicht van jonge kinderen. Logisch dat Ketnet Junior, het merk voor de jongste Ketnetters, dan ook volop inzet op fantasie. Programma’s als Tik Tak, Kaatje of Vos en Haas worden allemaal kritisch onderbouwd geselecteerd en getoetst aan verschillende ontwikkelingsdomeinen die belangrijk zijn voor elk kind. Hanne Laureys, brand manager bij Ketnet:“In een medialandschap waar het aanbod voor de kleine kinderen jaarlijks blijft groeien, is het belangrijk om de meerwaarde van het aanbod vanuit de openbare omroep voor deze doelgroep te blijven benadrukken. Meer dan ooit lijkt het belangrijk om dit ook over te brengen aan de ouders.”
Lucy ging aan de slag met een inzicht dat elke ouder herkent: kinderen halen de gekste dingen uit met hun speelgoed. Daarom duikt Ketnet Junior voor deze nieuwe imagocampagne in de wereld van speelgoed. Ook speelgoed ondervindt namelijk de gevolgen van fantasie, die bij de peuters en kleuters extra gestimuleerd wordt door het aanbod op Ketnet Junior. De campagne bestaat uit 2 tv-spots en 2 radiospots waarin speeltjes een kleine identiteitscrisis ondergaan. Je eigen fantasie gebruiken tijdens het bekijken van deze testimonials is sterk aan te raden.
Credits
Brand: Ketnet
Clients: Annemie Gulickx, Hanne Laureys, Liselotte Van Halewyck, Elisabeth Roelandt
Agency: Lucy
Creative Director: Laurent Dochy & Iwein Vandevyver
Strategic Director: Laurent Dochy
Creatives: Yves Van Hacht & Ruben De Praetere
Creative stagiairs: Ward Muys & Willie-Marie Hermans
Account Manager: Thomas Vuerinckx
Account Executive: Sofie Hoorens
Director of Brand Management: Jonas De Wit
TVC production: Fledge
Executive Producer: Roeland Jeangout
Director: Koenraad De Bock
DOP: Maxime Desmet
Line Producer: Francis Bosschem
Radio production: Raygun
Pub & Music producer: Toon Jansegers
Production coordination: Elisabeth De Weerdt, Esther Coolen
Production Manager: Jean-François Soenens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]