Luiz de luis staat scholen bij

Scholen zijn vaak een broeihaard van luizen. Preventie is dan ook het sleutelwoord, en daar wil Elimax actief toe bijdragen. Het antiluizenmerk ging in zee met Onlyhumans voor de uitwerking van een creatieve campagne. Met een interactief pakket rond Luiz de luis kunnen scholen voortaan spelenderwijs de strijd aanbinden met de vervelende beestjes. Het enthousiasme is groot: met ruim 700 bestellingen is de vooropgestelde doelstelling alvast overschreden.
En geen betere manier om jonge kinderen te sensibiliseren en enthousiast te maken dan met een spel. Luiz de luis is de protagonist in het spelpakket, en een regelrechte slechterik. Hij vertelt de kinderen allerlei leugens en heeft maar één doel: hen het leven zuur maken. Aan de kleuters en lagereschoolkinderen om Luiz te ontmaskeren en zijn mythes over luizen te doorprikken. Zo kunnen ze als echte sheriffs Luiz definitief achter de tralies krijgen. Zowel het concept van de doos als de inhoud en de look-and-feel zijn bedacht en ontworpen door Onlyhumans. Elimax koos ook voor het Antwerpse agency om het pakket in de markt te zetten en te verspreiden.
Via een teasermailing werd het concept voorgesteld aan de scholen. Om Luiz de luis op tijd in de klassen te krijgen, werd de mailing gelanceerd in juli: wanneer de schooladministraties in volle voorbereiding zijn voor het nieuwe schooljaar. Dankzij de talrijke intekeningen kon de productie nog diezelfde maand worden opgestart. Elimax wil de campagne hernemen in januari 2018 en zo de volledige schoolgaande jeugd in België sensibiliseren.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]