Lürzer’s Archive geeft geld voor foto's

Lürzer’s Archive, een wereldwijde creatieve bron voor reclameprofessionals, lanceerde eind vorig jaar een nieuwe award. Lürzer’s Grand Slam, zoals de award heet, beloont creatief werk namelijk met een geldprijs. Zo gaat in totaal 60% van de entry fees rechtstreeks naar de winnaars, zonder gala, rode loper of vuurwerk. De organisatie laat nu weten dat de entry deadline verlengd is tot 31 januari. Bureaus kunnen hun werk in vijf categorieën invoeren: film, print & outdoor, digitaal, direct en geluid. Inschrijven kan via de website van Lürzer’s Grand Slam.
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]