Lürzer’s Archive, een wereldwijde creatieve bron voor reclameprofessionals, lanceerde eind vorig jaar een nieuwe award. Lürzer’s Grand Slam, zoals de award heet, beloont creatief werk namelijk met een geldprijs. Zo gaat in totaal 60% van de entry fees rechtstreeks naar de winnaars, zonder gala, rode loper of vuurwerk. De organisatie laat nu weten dat de entry deadline verlengd is tot 31 januari. Bureaus kunnen hun werk in vijf categorieën invoeren: film, print & outdoor, digitaal, direct en geluid. Inschrijven kan via de website van Lürzer’s Grand Slam.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]