Lürzer’s Archive, een wereldwijde creatieve bron voor reclameprofessionals, lanceerde eind vorig jaar een nieuwe award. Lürzer’s Grand Slam, zoals de award heet, beloont creatief werk namelijk met een geldprijs. Zo gaat in totaal 60% van de entry fees rechtstreeks naar de winnaars, zonder gala, rode loper of vuurwerk. De organisatie laat nu weten dat de entry deadline verlengd is tot 31 januari. Bureaus kunnen hun werk in vijf categorieën invoeren: film, print & outdoor, digitaal, direct en geluid. Inschrijven kan via de website van Lürzer’s Grand Slam.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]