Bubka wist Lutti-snoepjes (van Continental Sweets Belgium) te overtuigen zijn communicatie-aanpak te heroriënteren en volop in te zetten op een strategie die focust op het winkelpunt en online media. Raf Van Raemdonck, managing director van Bubka verduidelijkt: “Enige tijd geleden introduceerden we voor Lutti een basisconcept dat Lutti verbindt met feesten. Recent nog werd dit versterkt met de introductie van speelse Lutti-mascottes. Die werden meteen ingezet op de Lutti-verpakkingen en daarmee gaan we nu ook volop online aan de slag. We willen van Lutti de referentie maken als het op feesten aankomt.”
Bubka realiseerde een volledig nieuwe website en social media-strategie. Naar aanleiding van Halloween lanceerde het bureau meteen ook de eerste online video campagne. Daarvoor werden drie spotjes gerealiseerd met de bekende Draculatanden in de hoofdrol. De rode draad doorheen alle campagnes: het is pas echt feest als er Lutti-snoepjes zijn!
Technische fiche
Client: Continental Sweets Belgium
Account team: Sarah De Hondt, Raf Van Raemdonck
Creative direction: Bart Klerckx
Creatives: Annemie Willems, Stinus Van Grieken, Kristof Peerenboom, Bart Klerckx
Graphic design & video production: Stijn Lecomte
Online development: Artcore Society
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]