RTL, Maison Moderne en Markom slaan de handen ineen om een nieuwe prijs voor creativiteit in reclame en communicatie te lanceren. De Leo Awards Luxemburg belonen creativiteit op het gebied van reclame en communicatie en zijn de opvolger van de Media Awards.
“De samenwerking tussen media en bureaus is wederzijds verrijkend,” zegt Thierry Wunsch, voorzitter van Markom, de vereniging van marketing- en communicatieadviesbureaus in Luxemburg, opgericht in 1995. “We delen dezelfde visie, namelijk het toevoegen van waarde aan de communicatiecampagnes van onze gemeenschappelijke klanten, de adverteerders.”
“Nieuwe naam, zelfde ambities! De Leo Awards 2022 zijn een kans om de communicatie- en reclamegemeenschap samen te brengen en de beste in dit universum te eren,” voegt Christophe Goossens, CEO van RTL Lëtzebuerg, toe.
Deelnemers kunnen meedingen naar een prijs in de volgende categorieën:
- Image campaign (awareness)
- Brand activation, non-profit (NGOs, institutional)
- One Shot (micro-enterprises)
- Live experience (events, sponsorship activities)
- Small business
De eerste editie vindt plaats op 6 oktober in Luxemburg. Een case indienen kan tussen 2 mei en 7 juni via de website www.leo22.lu.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








