LVTPR België breidt team uit

Het team van LVTPR België verwelkomt twee nieuwe werknemers. Het bureau voor corporate en lifestyle PR heeft Annelies Törös (27) en Bo De Man (24) aangeworven als Junior PR Consultant, na een succesvolle Graduate Program-afstudeerstage. Karolien Hessels, Managing Director van LVTPR België: “Ons Graduate Program geeft pas afgestudeerden zes maanden lang de kans om al doende de knepen van het vak te leren. Als er na die stage ruimte is voor een nieuwe junior-functie, dan weten wij ook meteen of die persoon over de nodige vaardigheden en motivatie beschikt. Al deze voorwaarden werden tegelijk vervuld, waardoor we niet lang hoefden na te denken. Annelies en Bo vullen ons team elk in hun interessegebied perfect aan, dus ik ben blij dat ook zij stonden te springen om vast bij ons aan de slag te gaan. Ik wens hen allebei heel veel succes toe.”
Annelies Törös
Annelies (linkse foto) studeerde begin 2021 af in Communicatiemanagement, optie Public Relations, aan de Thomas More Hogeschool te Mechelen. In het kader van haar opleiding deed ze een schoolstage bij Orphelia waarbij ze verantwoordelijk was voor de sociale media. Na haar studie deed ze een eerste werkervaring op als verantwoordelijke sociale media en digitale marketing bij D’AUTAN. Toen al combineerde ze dat met modellen- en influencerwerk, en dat is vandaag nog steeds het geval. “Ik ben altijd al graag met verschillende zaken tegelijk bezig geweest”, aldus Annelies. “Die afwisseling vind ik ook terug binnen mijn job bij LVTPR. Omdat ik voor uiteenlopende soorten klanten werk, is geen enkele dag dezelfde en leer ik snel bij op verschillende vlakken.”
Annelies spitst zich vooral toe op product & lifestyle PR met klanten als Action, devolo, Dubai Tourism, Hasbro en The North Face.
Bo De Man
Na haar Master in de Meertalige Communicatie aan de Universiteit Gent in 2021 begon Bo (rechtse) als Content Creator voor het BijlesHuis in Gent. Maar omdat haar hart meer in de PR-sector ligt, koos ze voor het Graduate Program bij LVTPR. “Ik leerde in die zes maanden meer dan in mijn hele masterjaar, waar de nadruk vooral op de theorie lag”, legt Bo uit. “Bij LVTPR kreeg ik de kans om aan een snel – maar leuk – tempo de knepen van het vak te leren. En je bent hier nooit klaar met leren, zalig toch?”
Bo werkt zowel voor product als corporate PR-klanten, waaronder EGO Power+, IDEWE, OnePlus, Beroepsfotografen.be, Sharp, TIER Mobility en Zespri.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]