Maakt MIPCOM de wereld beter?

- Du 12/10/2020
au 15/10/2020
Reed MIDEM wil zijn jaarlijkse MIPCOM Global Content Marketplace in Cannes - de grootste internationale televisieweek - gebruiken om een industriebreed gesprek over positieve sociale verandering wereldwijd op gang te brengen. MIPCOM 2020 zal Jeremy Darroch, CEO van Sky Group, eren met de eerste MIP SDG Award voor klimaatverandering en oceaanbescherming, ter ondersteuning van de doelstellingen van de Verenigde Naties op het gebied van duurzame ontwikkeling. De 4e MIPCOM Diversify TV Excellence Awards zullen de meest boeiende makers, personages en verhalen die diversiteit en inclusie op alle schermen bevorderen, versterken en eren.
Terwijl de wereldwijde televisie-industrie in oktober in Cannes bijeenkomt, willen MIPCOM 2020 (12-15 oktober) en MIPJunior (10-11 oktober) een krachtig forum voor de industrie creëren om haar rol te verkennen bij het bewerkstelligen van veranderingen ten behoeve van de wereld van morgen. De oproep tot het indienen van aanvragen is nu geopend en de uiterste datum voor het indienen van aanvragen is 24 juli 2020.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]