Maakt u de beste stoemp?

Sinds november 2014 toont Carrefour haar engagement voor de Belgische producenten met de campagne ‘Word Belgetariër’. In 2016 versterkt Carrefour deze lokale verankering en laat het een nieuwe wind waaien door de campagne ‘Word Belgetariër’ dankzij een leuke wedstrijd. Die heeft de volgende doelstellingen:
- de grote diversiteit van Belgische groenten in de kijker zetten en aantonen dat Carrefour voorkeur geeft aan Belgische producten;
- klanten aansporen om meer aandacht te besteden aan de herkomst van hun boodschappen en om plaatselijke seizoensproducten te eten.
Stoemp ontstond in de 19e eeuw. Toen was dit het volkse gerecht bij uitstek in Brussel. Stoemp werd voornamelijk gemaakt met aardappelen, bij voorkeur bintjes. Die aardappelsoort is namelijk bloemig en fruitig. Het woord ‘stoemp’ komt overigens van de uitdrukking ‘doorgestoempte patatjes’. Om dit traditionele gerecht een hedendaagse toets te geven, lanceert Carrefour de wedstrijd ‘De beste Belgetarische stoemp’. De supermarktketen nodigt haar klanten uit om hun recept te delen: het kan een recept zijn dat ze van hun grootmoeder hebben geleerd, één waar ze een geheim ingrediënt aan hebben toegevoegd of een recept dat ze net nu hebben bedacht... De beste Belgetarische stoemp krijgt een plaatsje in de rekken van de Carrefour winkels in België. Meer informatie en een inschrijvingsformulier vindt u op de website belgetarier.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]